Σεμινάριο Δημόσιες Σχέσεις & Πωλήσεις

Που απευθύνεται

  • Αισθητικούς/ Φυσικοθεραπευτές/ Θεραπευτές Μάλαξης που θέλουν ν΄ αναπτύξουν τις επικοινωνιακές τους δεξιότητες απέναντι στους πελάτες, υπαλλήλους, συναδελφους ή προϊσταμένους τους
  • Spa Managers που θέλουν να αποκτήσουν το κατάλληλο εκπαιδευτικό υπόβαθρο για μια αποτελεσματική ηγετική προσέγγιση στους υφισταμένους τους
  • Πωλητές Προγραμμάτων ή Προϊόντων Ομορφιάς, Υγείας και Ευεξίας

Προαπαιτούμενα

  • Υπολογιστή ή Tablet

Σεμινάριο Δημόσιες Σχέσεις & Πωλήσεις

Επίπεδο:Όλα τα επίπεδα

Κατηγορία

Περιγραφή Σεμιναρίου

Το επαγγελματικό σεμινάριο Δημόσιες Σχέσεις – Πωλήσεις & Coaching” έχει ως στόχο την κατανόηση του ρόλου της επικοινωνίας και της συναισθηματικής νοημοσύνης στην παροχή φροντίδας καθώς και στους τρόπους που αυτά συμβάλλουν στην ψυχική και σωματική υγεία των πελατών.

Ο Υπεύθυνος Παροχής Υπηρεσιών Ομορφιάς και Ευεξίας οφείλει να διαθέτει και να αναπτύσσει συνεχώς εξειδικευμένες επικοινωνιακές δεξιότητες διατηρώντας την ισορροπία και τη συνοχή της ομάδας με βασικό σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και την ανάπτυξη του πελατολογίου.

Ο πελάτης πρέπει να νιώθει ασφαλής και ικανοποιημένος με την επιχείρηση και να κάνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα χρήση των υπηρεσιών για αρκετές ημέρες, μήνες ή ακόμη και χρόνια.

Μέσα από την άρτια εκπαίδευσή του, το Στέλεχος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας οφείλει να κατανοεί επαρκώς τις πραγματικές ανάγκες των πελατών προσφέροντάς τους υπηρεσίες που θα τους ικανοποιήσουν τόσο σε σωματικό όσο και σε συναισθηματικό επίπεδο.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τόσο το προσωπικό της επιχείρησης όσο και τους πελάτες με τη σωστή χρήση της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων.

Τα εξειδικευμένα στελέχη Δημοσίων Σχέσεων και Πωλήσεων στους χώρους ευεξίας και ομορφιάς καθώς και στις τουριστικές μονάδες είναι περιζήτητα και οι οικονομικές τους απολαβές είναι ιδιαίτερα αυξημένες.

Τι θα Μάθεις

  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Τεχνικές Πωλήσεων
  • Τηλεφωνικές Πωλήσεις
  • Διαχείριση Κρίσεων & Παραπόνων
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες για Spa Managers

Πρόγραμμα

Εκπαίδευση στις Δημόσιες Σχέσεις, Πωλήσεις & Coaching

  • Επαγγελματική Συμπεριφορά & Δεοντολογία
    00:00
  • Ψυχολογία – Κίνητρα και Συναισθήματα
    00:00
  • Μορφές Επικοινωνίας – Χαρακτηριστικά Στοιχεία Μη Λεκτικής Επικοινωνίας
    00:00
  • Γνωριμία με το Εγώ
    00:00
  • Δημόσιες Σχέσεις
    00:00
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
    00:00
  • Τηλεφωνική Επικοινωνία & Πώληση
    00:00
  • Διαχείριση Κρίσεων & Παραπόνων
    00:00
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες για Spa Managers
    00:00
  • Βιωματικές Πρακτικές Ασκήσεις / Case Studies
    00:00

Τι θα Μάθεις

  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Τεχνικές Πωλήσεων
  • Τηλεφωνικές Πωλήσεις
  • Διαχείριση Κρίσεων & Παραπόνων
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες για Spa Managers

Το Σεμινάριο Περιλαμβάνει

  • Πιστοποιητικό Σπουδών
  • Ψηφιακό Βιβλίο “Δημόσιες σχέσεις”
  • Ψηφιακό Βιβλίο “Νέες δεξιότητες στο χώρο εργασίας”
  • Ψηφιακό Βιβλίο “Διαχείριση Εργασιακού Άγχους – Εναρμόνιση Επαγγελματικής και Προσωπικής ζωής”
  • Ψηφιακό Βιβλίο “Επαγγελματικά Αγγλικά”
  • Ψηφιακό Βιβλίο “Επικοινωνία και Διαπροσωπικές σχέσεις”
  • Ψηφιακό Βιβλίο “Εργασιακό Περιβάλλον”
  • Προώθηση Βιογραφικών σε συνεργαζόμενες επιχειρήσεις
  • Απεριόριστες Επαναλήψεις του σεμιναρίου για 2 μήνες

Πρόγραμμα

Εκπαίδευση στις Δημόσιες Σχέσεις, Πωλήσεις & Coaching

  • Επαγγελματική Συμπεριφορά & Δεοντολογία
    00:00
  • Ψυχολογία – Κίνητρα και Συναισθήματα
    00:00
  • Μορφές Επικοινωνίας – Χαρακτηριστικά Στοιχεία Μη Λεκτικής Επικοινωνίας
    00:00
  • Γνωριμία με το Εγώ
    00:00
  • Δημόσιες Σχέσεις
    00:00
  • Συναισθηματική Νοημοσύνη
    00:00
  • Τηλεφωνική Επικοινωνία & Πώληση
    00:00
  • Διαχείριση Κρίσεων & Παραπόνων
    00:00
  • Επικοινωνιακές Δεξιότητες για Spa Managers
    00:00
  • Βιωματικές Πρακτικές Ασκήσεις / Case Studies
    00:00

Want to receive push notifications for all major on-site activities?