Spa Consulting: Πώς να δημιουργήσετε ένα ισχυρό Brand

Spa Consulting: Η δημιουργία ενός ισχυρού Brand σε μία επιχείρηση και συγκεκριμένα σ΄ένα Spa αποτελεί το πιο σημαντικό συστατικό για την επιτυχία του. Πρόκειται ουσιαστικά για μία σύνδεση του ονόματος της εταιρείας με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχει, η οποία προκαλεί θετικά αισθήματα στην συνείδηση του καταναλωτικού κοινού και αποτυπώνεται στο μυαλό του για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Το βασικό χαρακτηριστικό ενός “δυνατού” brand είναι ότι διαθέτει συγκεκριμένη ταυτότητα και παρέχει σαφή επικοινωνιακά μηνύματα στους πελάτες και στους συνεργάτες του.

Spa Consulting: Ακολουθούν 10 συμβουλές για το πώς θα δημιουργήσετε μία ισχυρή Εταιρική Ταυτότητα

1. Δημιουργήστε μια συγκεκριμένη “αποστολή”

Η “αποστολή” σας περιγράφει στην ουσία σύντομα και περιεκτικά το τι κάνει η επιχείρησή σας και σε ποιους απευθύνεται. Διατηρήστε απλό και συνοπτικό ύφος και μην αναλύσετε σε αυτό το σημείο κάθε λεπτομέρεια για εσάς και την επιχείρησή σας.

2. Ορίστε τους στόχους και το όραμά σας

Στη συνέχεια προσπαθήστε να εμβαθύνετε λίγο στο επιχειρηματικό σας εγχείρημα και επιδιώξτε να απαριθμήσετε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε. Γιατί δημιουργήσατε την επιχείρηση Spa, τι θέλετε να κατορθώσετε μέσα από αυτό; Ποιες υπηρεσίες ή δράσεις σας μπορείτε να παρουσιάσετε με υπερηφάνεια στο κοινό; Ποιοι είναι οι μακροπρόθεσμοι στόχοι σας; Πώς φαντάζεστε την επιχείρηση σας τα επόμενα 10 χρόνια;

3. Τελειοποιήστε το Εταιρικό σας Προφίλ, το Site και το Λογότυπο

Πριν προχωρήσετε σε οποιοδήποτε τρόπο διαφήμισης και επικοινωνίας της επιχείρησής σας οφείλετε να έχετε μία άρτια και επαγγελματική ιστοσελίδα κι ένα όμορφο λογότυπο. Η δύναμη της εικόνας σε μία επιχείρηση είναι τεράστια και δημιουργεί μία πρώτη θετική ή ακόμη και αρνητική (!) εντύπωση στο αγοραστικό κοινό. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα χρώματα του λογοτύπου και στην λειτουργικότητα της ιστοσελίδας σας.

4. Δημιουργήστε “δεσμεύσεις” προς τους πελάτες σας – Δημιουργήστε μία σχέση εμπιστοσύνης

Οι εταιρικές σας δεσμεύσεις συνοψίζουν τις υποχρεώσεις που έχετε προς τους πελάτες σας καθώς και τις «υποσχέσεις» σας προς αυτούς. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συνδέσετε τα USP (unique sales points), τα μοναδικά σημεία πώλησης δηλαδή που διαθέτει η επιχείρησή σας έναντι του ανταγωνισμού με την ομάδα – στόχου σας. Οι “δεσμεύσεις” αυτές πρέπει να ταυτιστούν με το εμπορικό σήμα σας και να αποτυπώνονται με κάθε ευκαιρία στο εταιρικό σας προφίλ

5. Ορίστε τις αξίες της εταιρείας σας

Οι αξίες της εταιρείας σας θα βοηθήσουν πρώτα απ’ όλα εσάς τους ίδιους ν’ ακολουθήσετε μια σταθερή πορεία δράσης. Συγκεντρώστε τις εταιρικές σας αξίες και αναπτύξτε τες με απλές και κατανοητές προτάσεις. Βρείτε τρόπους να τις αναδεικνύεται κάθε μέρα μέσα από τις δραστηριότητες και τις υπηρεσίες σας.

6. Δημιουργήστε τους Βασικούς Δείκτες Απόδοση της επιχείρησή σας (KPI) κ

Στο σημείο αυτό πρέπει να προσδιορίσετε με αντικειμενικότητα και σαφήνεια τη θέση της επιχείρησής σας σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές σας. Είναι σημαντικό να δημιουργήσετε μια συγκεκριμένη εικόνα της θέσης σας στην αγορά και να βρείτε τρόπους ν’ αναπτύξετε τη θέση αυτή έναντι του ανταγωνισμού.

7. Προσδιορίστε τις Ομάδες πελατών που θέλετε να στοχεύσετε

Οι ομάδες-στόχοι σας είναι οι πελάτες με τους οποίους θέλετε να επικοινωνήσετε και κατ’ επέκταση να πουλήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Το στάδιο αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Σκεφτείτε τις ανάγκες της εκάστοτε ομάδας και τι δύναται να προσφέρει η επιχείρησή σας. Πώς αλήθεια σκοπεύετε να τους πείσετε για την επιχειρηματική σας ιδέα;

8. Βρείτε μία σταθερή Επικοινωνιακή Πολιτική

Η διατήρηση μιας συγκεκριμένης, σταθερής και περιεκτικής επικοινωνιακής πολιτικής με το κοινό σας είναι ιδιαίτερα σημαντική. Τα κείμενα παρουσίασης, τα βίντεο, οι φωτογραφίες και οι μέθοδοι προσέγγισης των πελατών σας πρέπει να χαρακτηρίζονται από ομοιογένεια και επαγγελματισμο.

9. Δημιουργήστε ένα σύνθημα – σλόγκαν για την επιχείρησή σας

Ο στόχος εδώ είναι να δείξετε ότι το Brand σας ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό και μέσα από μία έξυπνη φράση έχετε τη δυνατότητα ν’ αποτυπώσετε την εταιρεία σας στο υποσυνείδητο του καταναλωτικού κοινού. Το σλόγκαν αποτελείται από μερικές λέξεις και ενσωματώνεται συνήθως στο κάτω μέρος του λογοτύπου μίας επιχείρησης!

10. Συμπεριλάβετε όλους τους υπαλλήλους στην στρατηγική σας

Στην στρατηγική σας πρέπει να συμπεριλάβετε όλους τους εργαζόμενους του χώρου και να σιγουρευτείτε ότι όλοι προσπαθούν να ενισχύσουν τους στόχους της επιχείρησής σας. Η πιο ισχυρή διαφήμιση για μία επιχείρηση είναι η ομάδα της! Μιλήστε μαζί τους και πείτε τους ακριβώς τι πρέπει να κάνουν για να αναπτύξετε όλοι μαζί την επιχείρηση!

ο Spa Genesis παρέχει Συμβουλευτικές και Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες σε Επιχειρήσεις και Ιδιώτες που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να ενταχθούν στους κλάδους της Αισθητικής, της Ευεξίας και του Τουρισμού.

Σεμινάρια Spa Management στις Σχολές Αισθητικής Genesis Academy

Δείτε τα Σεμινάρια ΕΔΩ